Top

Klantenservice

Bij Discolamp.nl zijn we overtuigd van de kwaliteit van onze producten.
Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen 14 werkdagen na aflevering aan discolamp.nl te retourneren.


Om uw retourzending goed te laten verlopen, vragen wij u de volgende procedure te volgen.

  1. Uw klacht c.q. retourzending dient binnen 14 dagen bij onze klantenservice gemeld te worden. E-mail uw informatie en gegevens naar info@discolamp.nl
  2. Onze klantenservice neemt contact met u op en stuurt u per e-mail uw retourgegevens. Alleen zendingen in originele doos en onbeschadigd en ongebruikt kunnen wij in behandeling nemen, als dat niet het geval is kunnen wij helaas niets voor u doen.
  3. Ieder retourartikel dient in originele onbeschadigde en onbeplakte verpakking, degelijk en breukvrij verpakt te worden en voorzien van een omdoos zodat de originele verpakkingen niet beschadigd en beplakt worden.
  4. Het pakket moet voldoende gefrankeerd zijn, onvoldoende en niet gefrankeerde pakketten worden niet aangenomen.De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.
  5. Na ontvangst van uw retour, nemen wij per e-mail contact met u op voor de verdere afwikkeling.Terugbetaling c.q. nieuwe levering zullen wij zo spoedig mogelijk verwerken.
  6. Bij terugbetaling zullen wij het totaalbedrag aan u terug betalen minus de door ons gemaakte verzendkosten voor de heen zending. Deze kosten betreffen bij normale kleine pakketten 7 euro en bij pakketten boven de 30 KG 15 euro.